Online rendelés a KINKA-ban
A rendelés folyamata a KINKA webáruházban a következő lépésekben történik:
1. lépés: A vásárló adatainak megadása
Ha nem rendelkezik személyes KINKA-fiókkal
Ha még nem rendelkezik személyes KINKA-fiókkal, akkor a rendelési folyamat során létrehozhat egyet, vagy egyszeri megrendelést adhat le. Egyszeri megrendelés esetén a kötelező adatok a következők: megszólítás, keresztnév, vezetéknév, cím, e-mail cím és telefonszám.
Ha létrehozott egy személyes KINKA-fiókot
Ha létrehozott egy személyes fiókot, kattintson a "Bejelentkezés" gombra. Az e-mail cím és a jelszó megadása után az Ön adatai automatikusan kitöltődnek. Kérjük, szükség esetén javítsa ki őket.
2. lépés: Adja meg szállítási címét
Ebben a lépésben kiválasztja a kívánt szállítási címet: a számlázási címre történő kiszállítás, más szállítási címre történő kiszállítás, vagy az üzletbe szállított rendelés átvétele.
3. lépés: Válassza ki a fizetési módot
Különböző fizetési lehetőségeket kínálunk: fizetés utánvétellel a futárnak, fizetés bankkártyával a futárnak személyes átvételkor, fizetés banki átutalással előre a számla alapján...
4. lépés: Ellenőrizze a részleteket és küldje el a megrendelést.
A megrendelés áttekintő oldalán még egyszer láthatja a teljes megrendelését. Kérjük, ellenőrizze, hogy minden adat helyes-e.
A "Módosítás" gombra kattintva szükség esetén módosíthatja a számlázási vagy szállítási címet, a fizetési módot vagy a megrendelt termékek számát.
Kattintson a "Mégsem" gombra a termék kosarából való eltávolításához.
A rendelés áttekintő oldalán ismét láthatja a szállítási határidőt, azt, hogy a termék csomagolható-e ajándékba, valamint a rendelés teljes árát a szállítási költségekkel együtt.
Kérjük, rendelése leadása előtt olvassa el általános szerződési feltételeinket.
Ha minden rendben van, kérjük, küldje el megrendelését a "Kötelező érvényű megrendelés fizetéssel" gomb megnyomásával. Ezt követően e-mail címére visszaigazolást fog kapni a megrendelés beérkezéséről.
Megváltoztathatom a megrendelésemet?
KINKA online fiókjában áttekintheti megrendeléseit. A Megrendelések áttekintésében láthatja az aktuális megrendeléseinek állapotát és egyéb adatait.
Megváltoztathatok egy leadott rendelést?
Megrendelésének módosítása vagy törlése technikai okokból nem lehetséges.
Ha a terméket hiba miatt nem szeretné, 14 nap áll rendelkezésére, hogy visszaküldje vagy visszaküldje a KINKA-nak. További információkért kérjük, olvassa el a Visszáru című részt.
Telefonos rendelés
A KINKA webáruházból telefonon is rendelhet termékeket.
A 0951 021 891-es ügyfélszolgálati vonalunk hétfőtől péntekig 8:00 és 16:00 óra között áll rendelkezésre.
Rendelés személyes átvétellel a KINKA üzletében
Adja le rendelését, és rendelését személyes átvétel céljából szállíttassa ki egy KINKA üzletbe.
Amikor a rendelése elkészül az üzletben, e-mailben vagy SMS-ben értesítjük Önt. Ha a rendelés során nem adott meg e-mail címet, akkor SMS-ben kap értesítést. Az árut az SMS üzenettől számított 7 napon belül veheti át.
A szállítási idő 4-6 munkanap. Az árut az átvételkor az üzletben elfogadott fizetési móddal fizeti ki. Az árut a KINKA üzletben 7 napon belül veheti át.
Személyes átvételkor a KINKA üzletben kérjük, hogy a vásárlás után azonnal hozza magával az általunk küldött rendelés visszaigazolást. Nyomtassa ki vagy mentse el mobiltelefonjára. Így elkerülheti az eltéréseket az áru átvételekor.
Rendelje meg az árut az Ön által megadott szállítási címre történő kiszállításra.
Az árut szívesen kiszállítjuk az Ön által megadott szállítási címre.
Az áruk kiszállítását a velünk szerződött fuvarozó végzi.
Szállítási lehetőségek
Futárral a kiválasztott szállítási helyre
Az árut a DPD Ltd. futárszolgálattal szállítjuk a kiválasztott szállítási helyre. Az árukat munkanapokon futárszolgálattal szállítjuk ki.
A szállítási idő 4-6 munkanap. A megrendelt áru szállítási ideje a kosárban megjelenik, és munkatársaink személyesen közlik Önnel, amikor telefonos megrendelést ad le. Ha megadta az e-mail címét, küldünk Önnek egy visszaigazolást a megrendeléséről, amelyben a szállítási idő is szerepel. A webáruházban leadott megrendelésével kapcsolatos egyéb információkat is küldhetünk az Ön e-mail címére, pl. visszaigazolást az áru elküldéséről vagy visszaigazolást az áru visszaküldéséről. A szállítási információkkal együtt elküldünk Önnek egy linket partnerünk weboldalaira, ahol nyomon követheti a küldemény útját.
Kézbesítés más szállítási címre
A megrendelés második lépésénél "Szállítási cím" alatt választhat egy másik szállítási címet. A számlázási és a szállítási cím is szerepel a megrendelés visszaigazolásában, amelyet a megrendelés befejezése után e-mailben küldünk Önnek.
Információk a nem elérhető termékekről
Ha kivételes esetben az Ön által megrendelt termék nem áll rendelkezésre, e-mailben értesítjük Önt.
Szállítás a boltba - Rendelés és átvétel
Minden termék megrendelhető az Ön nevére a KINKA téglaüzletben és ott átvehető.
Szállítási idő
A szállítási idő általában 4-6 munkanap a megrendeléstől számítva.
Fizetési lehetőségek
Az árut az átvételkor az üzletben elfogadott fizetési módokkal fizeti ki.
Rendelés átvétele
Ha a rendelési folyamat során megadta az e-mail címét, akkor a rendelés leadása után visszaigazolást kap a rendelés átvételéről. Amint a rendelése készen áll a személyes átvételre, e-mailben értesítjük Önt. Az árut a KINKA üzletben veheti át a rendelésnek az üzletbe való beérkezésétől számított 7 napon belül.
Ha a rendelés során nem adott meg e-mail címet, akkor SMS-ben értesítjük. Az árut az SMS üzenet dátumától számított 7 napon belül veheti át.
Személyes átvétel esetén a helyszínen, a boltban kérjük, hogy a vásárlás után azonnal hozza magával az általunk küldött rendelési visszaigazolást. Nyomtassa ki vagy mentse el mobiltelefonjára. Így elkerülheti az eltéréseket az áru átvételekor.
A személyes átvétel nem lehetséges nagyméretű áruk (pl. bútorok), partnerakciók és egyéb kiválasztott áruk esetében. Kérjük, vegye figyelembe az adott termék részletoldalán a Megrendelés és szállítás menüpont alatt található információkat.
Rendelés a Szlovák Köztársaságon kívül
A Szlovák Köztársaságon kívüli rendelés nem lehetséges. A KINKA webáruház választékát csak az adott országon belül lehet megrendelni és kiszállítani.
Megrendelés elosztása
Bizonyos esetekben technikai vagy logisztikai okokból előfordulhat, hogy a megrendelés gyorsabb feldolgozása érdekében tájékoztatást küldünk arról, hogy mely termékek állnak azonnal rendelkezésre és melyek nem. Azokat a termékeket, amelyek nem állnak azonnal rendelkezésre, egy későbbi időpontban külön szállítmányban küldjük el Önnek. Minden esetben csak egyszer számítjuk fel a postaköltséget és a csomagolási díjat. Kap tőlünk egy e-mail üzenetet, amelyben megerősítjük, hogy a megrendelését elküldtük, és hogy azt külön szállítmányokra osztottuk.
Fizetési módok
A KINKA webáruházban a következő fizetési módokat kínáljuk:
Előre utalásos banki átutalással, számla alapján.
Fizetés utánvétellel
Készpénzes fizetés az üzletben történő személyes átvételkor
Fizetési részletek :
Slovenská sporiteľňa, a.s.
Számlaszám: 51 4994 4600/0900
IBAN: SK79 0900 0000 0051 4994 4600
SWIFT: GIBASKBX
A KINKA fenntartja a jogot, hogy egyes fizetési módokat egyedi esetekben kizárjon. Személyes átvétel esetén csak készpénzzel lehet fizetni .
Fizetés utánvétellel
Az árut átvételkor készpénzzel vagy bankkártyával fizeti ki. A szállításkor történő fizetés a kiszállításkor egyúttal az áru teljes végösszegét is jelenti.
Személyes átvételkor készpénzben történő fizetés
Az árut akkor fizeti ki, amikor személyesen átveszi az üzletben. Személyes átvételkor lehetőség van készpénzben fizetni .
Előre fizetés banki átutalással
A banki átutalással történő fizetés az előre fizetés módja, azaz az árut a jóváírást követően küldik ki.
a KINKA számlán történő jóváírást követően. A banki átutalással történő fizetéssel kapcsolatos minden információt e-mailben küldünk Önnek a megrendelés leadása után. Felhívjuk figyelmét, hogy az árut egy hétig tartjuk fenn.
.